25 janeiro 2007

Twins


É o segundo bule da série. Muito diferente do modesto bule de Sacavém, este bule é mais sofisticado, de cor nacarada e linhas elegantes. Em porcelana de Limoges. Não sei a data de fabrico mas parece-me do estilo art-déco (ou uma reprodução).
Um abraço à minha amiga Paula que conseguiu este e alguns outros bules, em renhidas licitações no e-bay francês

This is the second teapot of the series. So much diferent from the modest Sacavém teapot. This one is sofisticated, with a nacreous colour and elegant design. Limoges china. I don’t know when it was produced but it seems to me art-déco stlyle (or a reprodution).
A hug to my friend Paula who got me this teapot and some other in french
e-bay after a hard bids fight.

2 comentários:

Anita disse...

Oh - what a lovely tea pot :-)) Looking forward to see the finished result :-D

Unknown disse...

que pasada, tu lo diseñas y luego lo dibujas? me gusta mucho.